Reklamacje i Zwroty towaru

ZWROT TOWARU

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów [ Dz.U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm] Konsument na prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny. W przeciągu 14 dni od otrzymania towaru należy poinformować nas o chęci zwrotu a następie należy odesłać zakupiony towar wraz z formularzem i dowodem zakupu.

Zwracany przez Klienta towar wraz z dowodem zakupu należy odesłać na adres:

Atalantastyle Sklep odzieżowy S.Hutyra i J.Hutyra Ul.3 Maja 24a Węgierska Górka

Zwrot pieniędzy realizowany jest do 14 dni od daty otrzymania przesyłki poprzez przelew bankowy na wskazane konto przez Klienta.

Zwracany produkt nie może posiadać śladów użytkowania, zabrudzenia, uszkodzenia, powinien mieć oryginalne metki itp.

Prosimy zgłosić mailowo chęć zwrotu towaru w celu otrzymania formularza zwrotu.

WYMIANA TOWARU

Jeśli wybrali Państwo nieodpowiedni rozmiar, towar można wymienić (o ile jest on dostępny) na inny rozmiar bądź model w terminie do 10 dni od momentu otrzymania towaru.

Aby wymienić towar należy odesłać go na adres:

Atalantastyle Sklep odzieżowy S.Hutyra i J.Hutyra Ul.3 Maja 24a Węgierska Górka

Prosimy zgłosić mailowo chęć wymiany towaru w celu otrzymania formularza wymiany.

Nieużywany towar do wymiany należy odesłać wraz z dowodem zakupu oraz formularzem wymiany za pośrednictwem Poczty Polskiej, przesyłką poleconą. Czas realizacji wymiany to maksymalnie 14 dni. Koszty przesyłki do kupującego to 15 zł, koszt ten uregulowany zostanie pobraniem.

Wysyłka towaru do Klienta odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej.

REKLAMACJA TOWARU

Prosimy zgłosić mailowo chęć reklamacji towaru w celu otrzymania formularza reklamacji.

Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny, który należy przesłać z wadliwym lub niezgodnym z zamówieniem towarem i dowodem zakupu na adres:

Atalantastyle Sklep odzieżowy S.Hutyra i J.Hutyra Ul.3 Maja 24a Węgierska Górka

Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji od momentu jej wpłynięcia na piśmie i poinformowanie Klienta o jej wyniku.

Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej.